FAQ
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 10:30 a towar będzie dostępny od ręki zostanie ono wysłane tego samego dnia.
2. Jakie są koszty dostawy paczki?
Wszystkie koszty dostaw dostępne są po kliknięciu w link.
3. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Wszystkie informacje na temat sposobów płatności znajdziecie Państwo po kliknięciu w link.
4. W jakim terminie mogę zwrócić/wymienić towar?
Czas na zwrot/wymianę towaru to 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
5. Jak wygląd procedura zwrotu/wymiany/reklamacji towaru?
Należy pobrać odpowiedni formularz z linku.
Wypełnić go i odesłać wraz z dowodem zakupu oraz towarem na adres:
DZIAŁ INTERNETOWY
Hurtownia Kaja
Hetmańska 40
15-727 Białystok
6. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
7. Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji?
Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
8. Co gdy otrzymam produkt niezgodny z zamówieniem?
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy kontakt z nami z szczegółowym opisem niezgodności w dalszej kolejności pokierujemy Państwa w celu rozwiązania sprawy w szybki i dogodny sposób dla Państwa.
9. Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku zwrotu/ wymiany?
W przypadku zwrotu koszty wysyłki pokrywa Kupujący, my zwracamy za koszt towaru + najtańszy możliwy koszt wysyłki do klienta dostępny podczas składania zamówienia.
W przypadku wymiany Kupujący pokrywa koszty zwrotu towaru do nas oraz koszty ponownej wysyłki(14 zł – po wpłacie na konto lub 20 zł – za pobraniem). Wymiana towaru odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem kuriera DPD.
10. Co oznaczają kolory pasków dostępności przy produktach?
Kolory oznaczają ilość dostępnych produktów:
Kolor zielony - duża dostępność w naszym magazynie.
Kolor żółty - dostępnych zostało ok. 5 sztuk w naszym magazynie.
Kolor czerwony - dostępne ok. 1-2 sztuki w naszym magazynie.
Kolor szary - towar dostępny po potwierdzeniu dostępności u dostawcy, towar na zamówienie(dłuższy czas wysyłki).
11. Jak sprawdzić czy dany rozmiar będzie pasował?
Pod tym linkiem znajdą Państwo tabele rozmiarów podzielone na kategorie i marki
12. W jaki sposób złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności i fakturą nabywca-odbiorca?
Takie zamówienie może zostać zrealizowane tylko i wyłącznie jeśli płatnikiem są jednostki samorządowe i instytucje publiczne(np. Gmina, Powiat itp.)
Zamówienie należy złożyć przez sklep kajasport.pl.
Podczas składania zamówienia w uwagach do Sprzedawcy należy zamieścić informacje na temat terminu płatności(max. 14 dni), dane nabywcy oraz odbiorcy.
Po złożeniu zamówienia otrzymają je Państwo na e-mail podany wcześniej w formularzu, należy je wydrukować i uzyskać podpis oraz pieczątkę instytucji, która będzie za nie płaciła. Podpisane zamówienie należy odesłać na adres sklep@kajasport.pl w tytule e-maila wpisując numer zamówienia.
Po otrzymaniu podpisanego zamówienia przejdziemy do jego realizacji.
13. W jaki sposób zapłacić bonem towarowym?
By zapłacić bonem towarowym za zamówienie, wystarczy że:
- dodasz towary do koszyka
- po wejściu do koszyka klikniesz "przejdź dalej"
- w następnej karcie wybierzesz sposób dostawy
- poniżej w sekcji "Sposoby zapłaty" wybierzesz opcję "Bon towarowy" i w wyświetlonym polu poniżej ikony wpisz numer posiadanego bonu.
Teraz wystarczy, że klikniesz "Przejdź dalej", a Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane jako opłacone bonem.