FAQ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

 

 

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 10:30 a towar będzie dostępny od ręki zostanie ono wysłane tego samego dnia.

 

2. Jakie są koszty dostawy paczki?

Wszystkie koszty dostaw dostępne są po kliknięciu w link.

 

3. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Wszystkie informacje na temat sposobów płatności znajdziecie Państwo po kliknięciu w link.

 

4. W jakim terminie mogę zwrócić/wymienić towar?

Czas na zwrot/wymianę towaru to 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.

 

5. Jak wygląd procedura zwrotu/wymiany/reklamacji towaru?

Należy pobrać odpowiedni formularz z linku.
Wypełnić go i odesłać wraz z dowodem zakupu oraz towarem na adres:
DZIAŁ INTERNETOWY
Hurtownia Kaja
Hetmańska 40
15-727 Białystok

 

6. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

 

7. Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji?

Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

 

8. Co gdy otrzymam produkt niezgodny z zamówieniem?

W pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy kontakt z nami z szczegółowym opisem niezgodności w dalszej kolejności pokierujemy Państwa w celu rozwiązania sprawy w szybki i dogodny sposób dla Państwa.

 

9. Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku zwrotu/ wymiany?

W przypadku zwrotu koszty wysyłki pokrywa Kupujący, my zwracamy za koszt towaru + najtańszy możliwy koszt wysyłki do klienta dostępny podczas składania zamówienia.
W przypadku wymiany Kupujący pokrywa koszty zwrotu towaru do nas oraz koszty ponownej wysyłki(14 zł – po wpłacie na konto lub 20 zł – za pobraniem). Wymiana towaru odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem kuriera DPD.

 

10. Co oznaczają kolory pasków dostępności przy produktach?

Kolory oznaczają ilość dostępnych produktów:

Kolor zielony - duża dostępność w naszym magazynie.

Kolor żółty - dostępnych zostało ok. 5 sztuk w naszym magazynie.

Kolor czerwony - dostępne ok. 1-2 sztuki w naszym magazynie.

Kolor szary - towar dostępny po potwierdzeniu dostępności u dostawcy, towar na zamówienie(dłuższy czas wysyłki).

 

11. Jak sprawdzić czy dany rozmiar będzie pasował?

Pod tym linkiem znajdą Państwo tabele rozmiarów podzielone na kategorie i marki

 

12. W jaki sposób złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności i fakturą nabywca-odbiorca?

Takie zamówienie może zostać zrealizowane tylko i wyłącznie jeśli płatnikiem są jednostki samorządowe i instytucje publiczne(np. Gmina, Powiat itp.)

Zamówienie należy złożyć przez sklep kajasport.pl.

Podczas składania zamówienia w uwagach do Sprzedawcy należy zamieścić informacje na temat terminu płatności(max. 14 dni), dane nabywcy oraz odbiorcy.

Po złożeniu zamówienia otrzymają je Państwo na e-mail podany wcześniej w formularzu, należy je wydrukować i uzyskać podpis oraz pieczątkę instytucji, która będzie za nie płaciła. Podpisane zamówienie należy odesłać na adres sklep@kajasport.pl w tytule e-maila wpisując numer zamówienia.

Po otrzymaniu podpisanego zamówienia przejdziemy do jego realizacji.

 

13. W jaki sposób zapłacić bonem towarowym?

By zapłacić bonem towarowym za zamówienie, wystarczy że:

  1. dodasz towary do koszyka
  2. po wejściu do koszyka klikniesz "przejdź dalej"
  3. w następnej karcie wybierzesz sposób dostawy
  4. poniżej w sekcji "Sposoby zapłaty" wybierzesz opcję "Bon towarowy" i w wyświetlonym polu poniżej ikony wpisz numer posiadanego bonu.

Teraz wystarczy, że klikniesz "Przejdź dalej", a Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane jako opłacone bonem.

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.72 / 5.00 264 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-06-22
Szybka i profesjonalna obsługa.
2020-06-27
Bardzo dobry towar. Świetny sklep ⚽️
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe, przetwarzamy je w celu poprawy jakości usług oraz w celach analitycznych i marketingowych aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień plików cookie znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej wykorzystania cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel