FAQ
FAQ - Najczęściej zadawane pytania
1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zamówienia realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych jeśli towar jest dostępny na magazynie. W przypadku towarów na zamówienie czas jest zależny od dostawcy.
2. Jakie są koszty dostawy paczki?
Wszystkie koszty dostaw dostępne są po kliknięciu w link.
3. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Wszystkie informacje na temat sposobów płatności znajdziecie Państwo po kliknięciu w link.
4. W jakim terminie mogę zwrócić/wymienić towar?
Czas na zwrot/wymianę towaru to 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.
5. Jak wygląd procedura zwrotu/wymiany/reklamacji towaru?
Należy pobrać odpowiedni formularz z linku.
Wypełnić go i odesłać wraz z dowodem zakupu oraz towarem na adres:
DZIAŁ INTERNETOWY
Hurtownia Kaja
Hetmańska 40
15-727 Białystok
6. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
7. Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji?
Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.
8. Co gdy otrzymam produkt niezgodny z zamówieniem?
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy z nami ze szczegółowym opisem niezgodności w dalszej kolejności pokierujemy Państwa w celu rozwiązania sprawy w szybki i dogodny sposób dla Państwa.
9. Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku zwrotu/ wymiany?
W przypadku zwrotu koszty wysyłki pokrywa Kupujący, my zwracamy za koszt towaru + najtańszy możliwy koszt wysyłki do klienta dostępny podczas składania zamówienia.
W przypadku wymiany Kupujący pokrywa koszty zwrotu towaru do nas oraz koszty ponownej wysyłki(14 zł – po wpłacie na konto lub 20 zł – za pobraniem). Wymiana towaru odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem kuriera DPD.
10. Jak sprawdzić czy towar jest dostępny?
Obok towaru znajduję się informacją czy towar jest dostępny na magazynie czy jest na zamówienie.
Jeśli towar jest na magazynie podana obok towaru jest informacja 'dostępny' i jest ilość sztuk na magazynie oraz przewidywany czas realizacji zamówienia.
Jeśli towar jest na zamówienie obok towaru jest informacja z wykrzyknikiem '(!)Towar dostępny na zamówienie po potwierdzeniu'.
11. Jak sprawdzić czy dany rozmiar będzie pasował?
Pod tym linkiem znajdą Państwo tabele rozmiarów podzielone na kategorie i marki
12. W jaki sposób złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności i fakturą nabywca-odbiorca?
Takie zamówienie może zostać zrealizowane tylko i wyłącznie jeśli płatnikiem są jednostki samorządowe i instytucje publiczne(np. Gmina, Powiat itp.)
Zamówienie należy złożyć przez sklep kajasport.pl.
Podczas składania zamówienia w uwagach do Sprzedawcy należy zamieścić informacje na temat terminu płatności(max. 14 dni), dane nabywcy oraz odbiorcy.
Po złożeniu zamówienia otrzymają je Państwo na e-mail podany wcześniej w formularzu, należy je wydrukować i uzyskać podpis oraz pieczątkę instytucji, która będzie za nie płaciła. Podpisane zamówienie należy odesłać na adres sklep@kajasport.pl w tytule e-maila wpisując numer zamówienia.
Po otrzymaniu podpisanego zamówienia przejdziemy do jego realizacji.
13. W jaki sposób zapłacić bonem towarowym?
By zapłacić bonem towarowym za zamówienie, wystarczy że:
- dodasz towary do koszyka
- po wejściu do koszyka klikniesz "przejdź dalej"
- w następnej karcie wybierzesz sposób dostawy
- poniżej w sekcji "Sposoby zapłaty" wybierzesz opcję "Bon towarowy" i w wyświetlonym polu poniżej ikony wpisz numer posiadanego bonu.
Teraz wystarczy, że klikniesz "Przejdź dalej", a Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane jako opłacone bonem.