FAQ

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

 

 

1. Jaki jest termin realizacji zamówienia?

Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 10:30 a towar będzie dostępny od ręki zostanie ono wysłane tego samego dnia.

2. Jakie są koszty dostawy paczki?

Wszystkie koszty dostaw są dostępne pod tym linkiem:

https://kajasport.pl/Koszty-wysylki-cabout-pol-81.html

3. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Wszystkie informacje na temat sposobów płatności znajdziecie Państwo tutaj:

https://kajasport.pl/Platnosci-clinks-pol-95.html

4. W jakim terminie mogę zwrócić/wymienić towar?

Czas na zwrot/wymianę towaru to 30 dni od momentu otrzymania przesyłki.

5. Jak wygląd procedura zwrotu/wymiany/reklamacji towaru?

Należy pobrać odpowiedni formularz stąd:

https://kajasport.pl/Wymiany-zwroty-reklamacje-KajaSport-pl-cabout-pol-18.html

wypełnić go i odesłać wraz z dowodem zakupu oraz towarem na adres:

Hurtowania Kaja, Dział Internetowy

Hetmańska 40

15-727 Białystok.

6 . Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

7. Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji?

Reklamacja jest rozpatrywana w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

8. Co gdy otrzymam produkt niezgodny z zamówieniem?

W pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy kontakt z nami z szczegółowym opisem niezgodności w dalszej kolejności pokierujemy Państwa w celu rozwiązania sprawy w szybki i dogodny sposób dla Państwa.

9. Kto pokrywa koszty wysyłki w przypadku zwrotu/ wymiany?

W przypadku zwrotu koszty wysyłki pokrywa Kupujący, my zwracamy za koszt towaru + najtańszy możliwy koszt wysyłki do klienta dostępny podczas składania zamówienia.

W przypadku wymiany Kupujący pokrywa koszty zwrotu towaru do nas oraz koszty ponownej wysyłki(14 zł – po wpłacie na konto lub 20 zł – za pobraniem). Wymiana towaru odbywa się tylko i wyłącznie za pośrednictwem kuriera DPD.

10. Co oznaczają kolory pasków dostępności przy produktach?

Kolory oznaczają ilość dostępnych produktów.

Kolor zielony - duża dostępność w naszym magazynie

Kolor żółty - dostępnych zostało ok. 5 sztuk w naszym magazynie

Kolor czerwony - dostępne ok. 1-2 sztuki w naszym magazynie

Kolor szary - towar dostępny po potwierdzeniu dostępności u dostawcy, towar na zamówienie(dłuższy czas wysyłki).

11. Jak sprawdzić czy dany rozmiar będzie pasował?

Pod tym linkiem znajdą Państwo tabele rozmiarów podzielone na kategorie i marki:

https://kajasport.pl/Tabele-rozmiarow-cabout-pol-17.html

12. W jaki sposób złożyć zamówienie z odroczonym terminem płatności i fakturą nabywca-odbiorca?

Takie zamówienie może zostać zrealizowane tylko i wyłącznie jeśli płatnikiem są jednostki samorządowe i instytucje publiczne(np. Gmina, Powiat itp.)

Zamówienie należy złożyć przez sklep kajasport.pl.

Podczas składania zamówienia w uwagach do Sprzedawcy należy zamieścić informacje na temat terminu płatności(max. 14 dni), dane nabywcy oraz odbiorcy.

Po złożeniu zamówienia otrzymają je Państwo na e-mail podany wcześniej w formularzu, należy je wydrukować i uzyskać podpis oraz pieczątkę instytucji, która będzie za nie płaciła. Podpisane zamówienie należy odesłać na adres sklep@kajasport.pl w tytule e-maila wpisując numer zamówienia.

Po otrzymaniu podpisanego zamówienia przejdziemy do jego realizacji.



 

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe, przetwarzamy je w celu poprawy jakości usług oraz w celach analitycznych i marketingowych aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień plików cookie znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej wykorzystania cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel