Wymiany / zwroty / reklamacje KajaSport.pl

Prosimy o sprawdzanie przy odbiorze paczki, czy przesyłka nie jest  uszkodzona lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć i sprawdzić paczkę z zamówionym towarem. Jeśli produkty okażą się uszkodzone lub zniszczone, należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacji. Prosimy również o sprawdzanie czy w paczce znajduje się towary jaki Państwo zamówili, oraz czy ilość zgadza się z paragonem


 

WYMIANA TOWARU - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC 

 

Wymiana jest możliwa przed upływem 30 dni od otrzymania paczki. Aby przyspieszyć proces wymiany, należy odesłać do nas towar wraz z paragonem lub fakturą oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem wymiany (do ściągnięcia w formacie: .PDF lub .DOC). Należy zaznaczyć wybraną opcję zapłaty za wysyłkę zwrotną. Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".
Paczkę proszę przesłać na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet. 

Przed odesłaniem towaru na wymianę prosimy sprawdzić dostępność wybranego produktu na naszej stronie: www.kajasport.pl

 



ODSTĄPIENIE OD UMOWY -ZWROT TOWARU - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC 

 

Zwrot możliwy jest przed upływem 30 dni od otrzymania paczki. Aby przyspieszyć proces zwrotu, należy odesłać do nas towar wraz z paragonem lub fakturą oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu (do ściągnięcia w formacie:  .PDF lub  .DOC).
Paczkę proszę przesłać na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet. Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".

 

 

REKLAMACJA TOWARU - formularz do ściągnięcia w formacie:  .PDF .DOC 

 

Aby zgłosić reklamację należy wydrukować i wypełnić  formularz reklamacji (do ściągnięcia w formacie: .PDF  lub .DOC). i przesłać go do nas wraz z paragonem i towarem. Proszę dokładnie opisać zaistniałe wady podając informację kiedy zostały one stwierdzone. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas przesyłki. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.
Paczkę proszę przesłać na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet.  Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.

 

 

NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z ZAMÓWIENIEM - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC 

 

W przypadku zauważenia, że towar jest niezgodny z zamówieniem należy wydrukować i wypełnić formularz niezgodności (do ściągnięcia w formacie:  .PDF  lub  .DOC) oraz przesłać go wraz z towarem na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet.
Towar nie może posiadać żadnych śladów użytkowania oraz nie może minąć 14 dni od otrzymania paczki. Prosimy również o dołączenie paragonu lub faktury do odsyłanej paczki. Towar należy odesłać Pocztą Polską.
Koszty przesyłki zostaną zwrócone po stwierdzeniu faktycznej niezgodności. Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, które są instalowane na Twoim urządzeniu końcowym. Za ich pomocą zbierane są informacje, które mogą stanowić dane osobowe, przetwarzamy je w celu poprawy jakości usług oraz w celach analitycznych i marketingowych aby dostosować treści do Twoich preferencji i zainteresowań. Więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień plików cookie znajdziesz w naszej Polityce dotyczącej wykorzystania cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel