Wymiany / zwroty / reklamacje KajaSport.pl

Prosimy o sprawdzanie przy odbiorze paczki, czy przesyłka nie jest uszkodzona lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć i sprawdzić paczkę z zamówionym towarem. Jeśli produkty okażą się uszkodzone lub zniszczone, należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacji. Prosimy również o sprawdzanie czy w paczce znajduje się towary jaki Państwo zamówili, oraz czy ilość zgadza się z paragonem.


 

WYMIANA TOWARU 

 

Wymiany towaru można dokonać odsyłając towar odstępując od umowy tak jak jest to opisane poniżej i składając nowe zamówienie na wybrany produkt w ten sam sposób jak za pierwszym razem. Zwrot i złożenie nowego zamówienia nie mają ze sobą związku i od Ciebie jako klienta zależy kiedy złożysz zamówienie czy przed otrzymaniem wpłaconych środków czy dopiero po. 

Zwrot możliwy jest przed upływem 30 dni od otrzymania paczki. Zwrotowi podlega towar w stanie nienaruszonym zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014r. poz. 827 ze zm.).


ODSTĄPIENIE OD UMOWY -ZWROT TOWARU - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC 

 

Zwrot możliwy jest przed upływem 30 dni od otrzymania paczki. Aby przyspieszyć proces zwrotu, należy odesłać do nas towar wraz z paragonem lub fakturą oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu (do ściągnięcia w formacie:  .PDF lub  .DOC).
Paczkę proszę przesłać na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet. Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".

Zwrotowi podlega towar w stanie nienaruszonym zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014r. poz. 827 ze zm.).

REKLAMACJA TOWARU - formularz do ściągnięcia w formacie:  .PDF .DOC 

 

Aby zgłosić reklamację należy wydrukować i wypełnić  formularz reklamacji (do ściągnięcia w formacie: .PDF  lub .DOC). i przesłać go do nas wraz z paragonem i towarem. Proszę dokładnie opisać zaistniałe wady podając informację kiedy zostały one stwierdzone. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas przesyłki. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.
Paczkę proszę przesłać na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet.  Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.

 

 

NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z ZAMÓWIENIEM - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC 

 

W przypadku zauważenia, że towar jest niezgodny z zamówieniem należy wydrukować i wypełnić formularz niezgodności (do ściągnięcia w formacie:  .PDF  lub  .DOC) oraz przesłać go wraz z towarem na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet.
Towar nie może posiadać żadnych śladów użytkowania oraz nie może minąć 14 dni od otrzymania paczki. Prosimy również o dołączenie paragonu lub faktury do odsyłanej paczki. Towar należy odesłać Pocztą Polską.
Koszty przesyłki zostaną zwrócone po stwierdzeniu faktycznej niezgodności. Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".

Zaufane Opinie IdoSell
4.66 / 5.00 2503 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-12-03
Wszystko w porządku
2024-11-26
Szybka, profesjonalna obsługa
pixel