Wymiany / zwroty / reklamacje KajaSport.pl
Prosimy o sprawdzanie przy odbiorze paczki, czy przesyłka nie jest uszkodzona lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć i sprawdzić paczkę z zamówionym towarem. Jeśli produkty okażą się uszkodzone lub zniszczone, należy w obecności doręczyciela spisać protokół reklamacji. Prosimy również o sprawdzanie czy w paczce znajduje się towary jaki Państwo zamówili, oraz czy ilość zgadza się z paragonem.
WYMIANA TOWARU
Wymiany towaru można dokonać odsyłając towar odstępując od umowy tak jak jest to opisane poniżej i składając nowe zamówienie na wybrany produkt w ten sam sposób jak za pierwszym razem. Zwrot i złożenie nowego zamówienia nie mają ze sobą związku i od Ciebie jako klienta zależy kiedy złożysz zamówienie czy przed otrzymaniem wpłaconych środków czy dopiero po.
Zwrot możliwy jest przed upływem 30 dni od otrzymania paczki. Zwrotowi podlega towar w stanie nienaruszonym zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014r. poz. 827 ze zm.).
ODSTĄPIENIE OD UMOWY -ZWROT TOWARU - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC
Zwrot możliwy jest przed upływem 30 dni od otrzymania paczki. Aby przyspieszyć proces zwrotu, należy odesłać do nas towar wraz z paragonem lub fakturą oraz wydrukowanym i wypełnionym formularzem zwrotu (do ściągnięcia w formacie: .PDF lub .DOC).
Paczkę proszę przesłać na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet. Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".
Zwrotowi podlega towar w stanie nienaruszonym zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014r. poz. 827 ze zm.).
REKLAMACJA TOWARU - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC
Aby zgłosić reklamację należy wydrukować i wypełnić formularz reklamacji (do ściągnięcia w formacie: .PDF lub .DOC). i przesłać go do nas wraz z paragonem i towarem. Proszę dokładnie opisać zaistniałe wady podając informację kiedy zostały one stwierdzone. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od dostarczenia do nas przesyłki. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury.
Paczkę proszę przesłać na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet. Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie.
NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z ZAMÓWIENIEM - formularz do ściągnięcia w formacie: .PDF .DOC
W przypadku zauważenia, że towar jest niezgodny z zamówieniem należy wydrukować i wypełnić formularz niezgodności (do ściągnięcia w formacie: .PDF lub .DOC) oraz przesłać go wraz z towarem na adres: Białystok 15-727, ul Hetmańska 40, Hurtownia Kaja, dopisek: Dział Internet.
Towar nie może posiadać żadnych śladów użytkowania oraz nie może minąć 14 dni od otrzymania paczki. Prosimy również o dołączenie paragonu lub faktury do odsyłanej paczki. Towar należy odesłać Pocztą Polską. Koszty przesyłki zostaną zwrócone po stwierdzeniu faktycznej niezgodności. Sprzedawca nie przyjmuje paczek przesłanych "za pobraniem".